Ok,daca vrei sa bagi masini in GM trebuie sa urmezi instructiunile :
Intra in PAWNO si uitate in dreapta la:
COD:
CreateVehicle();
AddStaticVehicle();
Daca dai click pe acestea si uitate in bara de status ( bara de la coltul editorului ) ve-i vedea syntax-ul lor ( ce informatie/parametrii trebuie sa le dai ca sa mearga:
COD:
[a_samp.inc] native CreateVehicle(vehicletype, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rotation, color1, color2, respawn_time);
COD:
[a_samp.inc] native AddStaticVehicle(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:z_angle, color1, color2);
Acum amandoi se vad bine dar aici e unde knowledge-u vine in,CreateVehicle doar plaseaza 1 masina in joc, AddStaticVehicle creeaza spawnul lui,atunci cand masina e distrusa va re-aparea acolo unde i-ai pus spawnul.Acestea trebuiesc create la inceputul jocului in OnGameModeInit()"
Modelul masini/typul masinii <-- numerele lor pot fi gasite in vehicles.ide ,floats sunt niste,sa zicem "Non-Whole-Numbers",de obicei coordonatele si anglele si codurilie culorilor pot fi gasita in carcols.dat,uite referenta numerelor pentru culoarea care o vrei ,deci negru este 0 , galben este 6.in fine..cautati si voi.Daca vreti sa luati pozitia pentru o masina rulati debug mode,selectati masina si scrieti /save in CHAT .. coordonatele sunt salvate in "savedpositions.txt" si copiaza linia.Daca vrei sa spawnezi o masina in Debug mode scrie : /v ( id din vehicles.ide ) sau scrie /vsel si va aparea o lista cu masinile din joc
am luat aceste coordonate :
2040.2279, 1344.4127, 11.0, 3.5436
COD:
AddStaticVehicle(411, 2040.2279, 1344.4127, 10.6719, 3.5436, 126, 54);
Acum poti sa salvezi pozitia si sa creezi cate masini vrei ...astea le pui in scriptul tau: